Michael van der Snoek
Kandidaat-raadslid

Stadsgenoten,
Ik ben Michael van der Snoek en sta op plek #15 van LHN – Hart voor Zoetermeer.
Veertien jaar geleden ontmoette ik Hilbrand Nawijn. Na verschillende gesprekken over de toekomst van Zoetermeer en mijn visie daarop, stelde ik mij twaalf jaar geleden voor het eerst verkiesbaar. Van commissielid tot gemeenteraadslid. Met veel plezier, inzet en betrokkenheid heb ik mij jarenlang voor onze stad ingezet.
Na elf jaar moest ik mijn werkzaamheden helaas neerleggen, omdat de functie niet langer te combineren was met mijn werk binnen het bedrijf.
Mijn betrokkenheid bij en enthousiasme voor LHN is echter nooit verdwenen.
In mijn huidige functie spreek ik wekelijks ondernemers die mij laten zien wat er goed gaat in Zoetermeer, maar zeker ook wat er beter kan.
Daarnaast is het duidelijk dat Zoetermeer iets moet doen aan het woningtekort. We moeten zorgen voor betere doorstroming en het toevoegen van nieuwe woningen.
Zo laat de ontwikkeling op Entree wat mij betreft veel te lang op zich wachten.
Aan de slag!
Michael van der Snoek 💙🧡